حالا حقیر حرفی در مورد موسیقی و کنسرت و نگاههای جناب آقای علم الهدی ندارم. ولی اگر دولت خیلی ناراحت کنسرت مردم است چرا فقط مشهد؟

خب بسم الله مردم قم هم دل دارند، در قم هم کنسرت بگذارند.
با همین حرارت هم از برگزاری اش دفاع کنند.
ولی نمی کنند می دانید چرا؟
چون از مچ انداختن با آقای علم الهدی لذت می برند و هزینه ای هم ندارد. در سال آخر در انتخابات از این تقابل و دوگانه سازی بهره ها می شود برد.
ولی در افتادن با مراجع قم و تیزی حرف های شان هزینه ای نیست که هرکسی حاضر به تحملش باشد. بخصوص دولت که تاییدات مراجع را نمی خواهد از دست بدهد.
من فقط زمانی انگیزه دولت را در برگزاری کنسرت صادق می دانم که با همین رگ گردنی که برای مشهد اصرار می کنند به فکر کنسرت مردم قم هم باشند که تا تهران ۱۲۰ کیلومتر بیشتر راه ندارند.

ادواردو آنیلی

ادواردو آنیلی فرزند میلیاردر معروف صاحب کارخانجات اتومبیل سازی لامبورگینی، فراری، لانچا، فیات، آلفارومئو و ....و باشگاه یوونتوس ایتالیا از مادری یهودی و از پدری مسیحی بود و به تشیع علوی گرویده بود در اولین سفر خود به مشهد مقدس مطلبی را بیان نمود که ذکر آن خالی از لطف نیست؛ او را بردند به شهر بازی مشهد تا شهر بازی را که توسط بنیاد شهید ساخته شده بود را به او نشان دهند، او آنجا گفت :
یک شهر اروپایی معروف بود به شهر مذهبی، لائیک ها که از شهرت مذهبی آن شهر ناراحت بودند، آنقدر مراکز تفریحی ایجاد کردند که آن مرکز مذهبی را تحت الشعاع مراکز تفریحی قرار داد و دیگر آن شهر را به عنوان آن مرکز مذهبی نمی شناختند بلکه به واسطه مراکز تفریحی اش یاد می کردند. او تأکید کرد مراقب باشید که همیشه مشهد را به حرم امام رضا (ع) بشناسند و نه به مراکز تفریحی اش او یک یهودی زاده بود و علی آقای ما مطهری زاده که برای امام رضا حریمی قایل نیست!

علی مطهری
ادواردو به دست صهیونیستها به شهادت رسید و علی مطهری به خاطر مواضعش مورد تمجید محافل صهیونیستی و از جمله رادیو اسرائیل قرار گرفته است.

مردم ولایتمدار و با بصیرت دیر،کنگان و جم بد نیست نماینده ی خود در دوره دهم مجلس شورای اسلامی را بهتر بشناسند:

ماجرای سکینه الماسی و مخالفت با نماینده ولی فقیه در مشهد!

در پی اعتراض روحانیت، خصوصاً حضرت آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد نسبت به اجرای کنسرت های جنجالی و حاشیه دار در این شهر مقدس ، که منجر به عقب نشینی تاکتیکی علی جنتی وزیر ارشاد شده بود، امروز جمعی از نمایندگان تندرو اصلاح طلب در مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر ارشاد در رابطه با عقب نشینی وی از برگزاری کنسرت ها انتقاد کردند!
آنگونه که رسانه ها گزارش داده اند، تعداد این نمایندگان ۳۲ نفر بوده ، که نام سکینه الماسی هم در میان آنها به چشم می خورد.
گفته می شود در میان اصلاح طلبانی که این بیانیه را امضاء کرده اند، مصطفی کواکبیان، الیاس حضرتی، سهیلا جلودارزاده و علی مطهری از شاخص ترینها هستند.
همراهی نماینده جنوب استان با این تعداد از  اصلاح طلبان در تذکر به علی جنتی را می شود به نوعی مخالفت با نظر روحانیت و نماینده ولی فقیه در مشهد ارزیابی کرد.
هر چند الماسی در ایام انتخابات خود را مستقل معرفی کرده بود، اما برخی اتفاقات در مجلس، نظیر رای دادن وی به عارف، وفاداری اش به لیست امید، و قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان حامی کنسرت ها نشان می دهد ادعای مستقل بودن خانم نماینده دیگر رنگ باخته و اکنون در زمره خالص ترین اصلاح طلبان قرار گرفته است.

پ.ن:

«وَ إِذا قیلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»«أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لکِنْ لا یَشْعُرُونَ»«وَ إِذا قیلَ لَهُمْ آمِنُوا کَما آمَنَ النَّاسُ قالُوا أَ نُؤْمِنُ کَما آمَنَ السُّفَهاءُ أَلا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهاءُ وَ لکِنْ لا یَعْلَمُونَ»«وَ إِذا لَقُوا الَّذینَ آمَنُوا قالُوا آمَنَّا وَ إِذا خَلَوْا إِلی‏ شَیاطینِهِمْ قالُوا إِنَّا مَعَکُمْ إِنَّما نَحْنُ مُسْتَهْزِؤُنَ»«اللَّهُ یَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَ یَمُدُّهُمْ فی‏ طُغْیانِهِمْ یَعْمَهُونَ»«أُولئِکَ الَّذینَ اشْتَرَوُا الضَّلالَةَ بِالْهُدی‏ فَما رَبِحَتْ تِجارَتُهُمْ وَ ما کانُوا مُهْتَدینَ»

و چون به آنان گفته شود: در زمین فساد نکنید، گویند: جز این نیست که ما اصلاحگریم. بدانید که آنان فسادگرند، ولى خود درنمى یابند. و چون به آنان گفته شود: شما نیز همان گونه که مردم ایمان آورده اند ایمان بیاورید، گویند: آیا چنان که بى خردان ایمان آورده اند ایمان بیاوریم ؟ بدانید که آنان خود بى خردند، ولى نمى دانند. و چون با کسانى که ایمان آورده اند برخورد کنند، گویند: ایمان آورده ایم، و چون نزد سرانِ شرور خود روند و با آنان خلوت کنند، گویند: ما با شماییم، جز این نیست که ما مؤمنان را به مسخره گرفته ایم. خداست که آنان را به مسخره مى گیرد و آنان را مدد مى دهد که همواره در طغیانشان سرگردان بمانند. اینان کسانى اند که گمراهى را به بهاى هدایت خریده اند، از این رو داد و ستدشان سودى نکرده و رهیافته نبوده اند.

سوره مبارکه بقره (11-16)