تقویم شمیم یار به عنوان اولین نرم افزار تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
با استقبال گسترده و چشمگیر کاربران فضای سایبری ، حدود 200 هزار نسخه از این تقویم زیبا و کارآمد فقط از طریق سایت
انجمن گفتگوی دینی دانلود گردید.همچنین اکثر سایتهای مهم دانلود نرم افزار و همچنین سایتها ، وبلاگها و فرومهای دینی و مذهبی اقدام به انتشار این نرم افزار نمودند.
لذا بر آن شدیم تا برای سال 1392 شمسی ، ضمن تلاش گسترده و استفاده از نیروهای متخصص و به کارگیری دانش کارشناسان فنی و دینی، تقویمی با محتوای جامع تر ، مفیدتر و با امکانات ویژه در اختیار علاقمندان قرار دهیم.
همچنین با توجه به تماسها و پیامهای الکترونیک بسیار زیادی که دریافت کردیم، اوقات شرعی را از مراکز استانها به حدود 310 شهر کشور افزایش دادیم.
از امکانات جدید این تقویم می توان به نمایش تاریخ روز و اوقات شرعی در گوشه دسکتاپ ، امکان ثبت یادآوری ، امکان ثبت یادداشت روزانه ، پیامک پاسخگو ،جستجوگر جواب ، خبرنامه ، نمایش متفاوت تعطیلات رسمی و بخش جدید و ویژه معصوم شناسی اشاره کرد.
امیدواریم با استفاده از این محصول و رضایت داشتن از آن ، ضمن دعای خیر برای همه دست اندرکاران تولید این نرم افزار ، در انتشار رایگان آن بین دوستان و آشنایان خود و در مدارس و دانشگاهها و ... کوشا باشید.

 

 

هدیه به بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س)

هزینه استفاده از این نرم افزار هدیه 14 صلوات به روح مطهر بانوی دو عالم ، حضرت فاطمه زهرا می باشد.
 




 


منبع: http://www.askdin.com/thread26849.html