متن خطبه های امام جمعه بردخون  - 11 بهمن 1392

 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکنی حسینی امام جمعه بخش بردخون در خطبه های این هفته نماز جمعه با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت پیروزمندانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران ،به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک تحول فرهنگی و یک حرکت ضد استکباری در همه ابعاد زندگی بشری و یک اقدام اسلام خواهانه در جهت مبارزه با طاغوت های مادی و معنوی حاکم بر عالم بود. وی ادامه داد: این انقلاب که اکنون از یک نهال تازه رسته به یک درخت تنومند و قدرتمند تبدیل شده است در طول سه و نیم دهه گذشته ،توانسته است طوفان های زیادی را پشت سر بگذارد و علی رغم همه دشمنی هایی که با آن صورت گرفته به دستاوردهای بزرگی نائل شود. امام جمعه بردخون به دستاوردهای مختلف سیاسی ،فرهنگی ،معنوی ،علمی و اقتصادی این نظام اشاره کرد و گفت: علی رغم مشکلاتی که دشمن برای این نظام ایجاد کرده باز هم نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف الهی توانسته است کارنامه قبولی درخشانی در عرصه های جهانی و بین المللی در خصوص خود باوری و اتکاء به خود و ذلت ستیزی کسب نماید و اسلام گرایی و اسلام خواهی را در منطقه زنده نماید.

 

امام جمعه بردخون در خطبه دوم نماز به مناسبت های هفته اشاره کرد و گفت: 12 بهمن سالروز بازگشت امام راحل پس از 15 سال تبعید به میهن اسلامی و دهه فجر ،ایام پیروزی انقلاب اسلامی و شکست رژیم پهلوی و استکبار است زیرا انقلاب ما از حادثه عاشورا الهام گرفت و هدف آن احیای اسلام و قرآن بود و خداوند تبارک و تعالی پشتیبان آن بود. خطیب جمعه بردخون از حجت الاسلام دکتر احمدی نماینده محترم مردم دیر ،کنگان،جم در مجلس شورای اسلامی و پی گیری ایشان در خصوص اسکله خورخان بردخون تقدیر و تشکر نمود وی همچنین از فرماندهی محترم منطقه انتظامی شهرستان دیر جناب آقای سرهنگ خذری تنگستانی و فرمانده محترم نیروی انتظامی بخش بردخون جناب سروان محراب کرمی در راستای برقراری و ایجاد نظم و امنیت در بخش بردخون تقدیر و تشکر بعمل آورد. امام جمعه بردخون در پایان از مردم شهر بردخون خواستند در حفظ و پاکیزگی شهر با شهرداری همکاری نمایند.

 

 
 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مطالب مرتبط :

خطبه های امام جمعه بردخون - 04 بهمن 92

خطبه های امام جمعه بردخون - 27 دی 92

خطبه های امام جمعه بردخون - 20 دی 92

خطبه های امام جمعه بردخون - 13 دی 92

خطبه های امام جمعه بردخون - 06 دی 92

 

Bookmark and Share