خطبه های امام جمعه بردخون - 01 فروردین 93

 
حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکنی حسینی امام جمعه بخش بردخون در خطبه های اولین نماز جمعه بردخون در سال جدید با سفارش خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، ضمن تبریک عید نوروز و آغاز سال 1393 هجری شمسی خدمت تمامی نماز گزاران و همشهریان و خصوصا خانواده های معظم شهدا و همه کسانی که در راه خدمت به نظام اسلامی و به کشور عزیزمان مشغول فعالیتند، از خداوند متعال خواست این ایام و این آغاز سال برای ملت ما و برای همه ی مسلمانان عالم، مایه ی شادی و بهروزی و نشاط قرار دهد. وی افزود: عید نوروز زمان اندیشیدن و تفکر است و نوروز سنبل تغییر و تحول به سمت نیکویی و بهتر شدن است، همراه با تغییر سال در خود نیز تغییر مثبت ایجاد کنیم تا پشیمان نگردیم. امام جمعه بردخون کمک به فقرا و نیازمندان را مورد توجه قرار داد و گفت: توجه به فقرا و مستمندان مخصوصا در ایام نوروز از جایگاه بزرگی در نزد خداوند برخوردار می باشد و دین اسلام برای رفع تبعیض و درهم شکستن مرزهای بین فقرا و اغنیا راهکارهایی را در نظر گرفته و ائمه معصومین تاکید فراوانی بر این مساله دارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه بردخون در خطبه دوم نماز ، به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای در تحویل سال 1393 اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری سال نو را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری کردند و تاکید فرمودند: برای تحقق شعار سال عزم ملی و مدیریت جهادی و تلاش مشترک مسئولان و آحاد مردم ضروری است. ایشان فرمودند: هم در اقتصاد و هم در فرهنگ کار بدون حضور مردم پیش نخواهد رفت. امام جمعه بردخون ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در سال 1392 حماسه سیاسی به بهترین شکل تحقق پیدا کرد ولی حماسه اقتصادی به شکل مورد انتظار محقق نشد که لازم است این حماسه در سال جدید به وجود آید. وی در پایان از حضور آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه های علمیه کشور در جمع نماز گزاران تقدیر و تشکر کرد و برای آن بزرگوار آرزوی موفقیت نمود.
 
 
به نقل از: امام جمعه بخش بردخون (imamat-j-bordekhoon.blogfa.com)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

مطالب مرتبط :

خطبه های امام جمعه بردخون - 23 اسفند 92

خطبه های امام جمعه بردخون - 16 اسفند 92

خطبه های امام جمعه بردخون - 09 اسفند 92

خطبه های امام جمعه بردخون - 02 اسفند 92

خطبه های امام جمعه بردخون - 25 بهمن 92

 

Bookmark and Share