شبکه امام حسین و بقیع و الزهرا و مرجعیت و خدیجه و الانوار و ابالفضل العباس و سلام و المهدی و … خوراک تمسخر و تفرقه را برای حمله به شیعیان اماده کرده است!

 

از مهمترین اقدامات ضد دینی و مذهبی برخی افراطیون در فضای ماهواره، می توان به تأسیس چند شبکه فارسی-عربی زبان با نام های شبکه جهانی امام حسین و مرجعیت و فدمک و سلام و غیره اشاره کرد که در ایام محرم با تبلیغ شنیع ترین مسائل با عنوان شعائر حسینی ، باعث وحشت مردم دنیا از شیعیان شده اند !

شبکه هایی که با پنهان شدن در ظاهر دینی سعی میکنند جلوه های واقعی شیعی بودن را به صورت کاملا وارونه در قالب مناظره و مباحثه و اخبار نشان دهد. البته اکثر این شبکه ها با حمایت شخص سید صادق شیرازی (آیت الله) و بیت آن تاسیس و به فعالیت خود ادامه میدهند و نکته قابل تاملش است که هزینه احداث و راه اندازی و مدیریت این شبکه ها چگونه تامین میشود آنهم بدون حتی پخش یک برنامه تبلیغاتی !

البته پخش برخی برنامه های دینی و پاسخ به احکام و مطرح کردن مسائل روز دینی اقدامی قابل توجه است اما این دست برنامه هایی که در تضاد کامل با نظرات علمای شیعی است و باعث آبروریزی شیعیان میشود واقعا ناراحت کننده است .

نکته مهمتر این مطلب اینجاست که این روزها در نزدیکی ایام محرم قرار داریم و طبق سنوات گذشته باید بازهم شاهد نمایش ۲۴ ساعته خون و خونریزی و ضرب و شتم به نام شعائر حسینی باشیم.

نمونه کوچک این اقدامات را میتوانید با سرچ کلمه ” Muharram ” در بخش تصاویر موتورهای جستجو مشاهده کنید.تصاویر این اعمال شنیع به قدری زجر آور و دردناک است که حتی خود شیعیان را اذیت میکند چه برسد به کسانی که از سرتاسر دنیا با ادیان دیگر سر و کار دارند و نظاره گر شعائر حسینی اقایان هستند !

سال پیش هم به دنبال نامگذاری نهم تا پانزدهم ربیع‌الاول به عنوان هفته برائت توسط شبکه ماهواره ای امام حسین (ع) که توسط بیت [آیت الله] سید صادق شیرازی اداره می شود آنهم دقیقا در ایام هفته وحدت موجب نگرانی بسیاری از شیعیان حقیقی و آگاه گردید البته این ماجرا با عکس العمل خوب و به موقع بزرگان اهل سنت و شیعی همراه بود .

سید صادق شیرازی(آیت الله) البته دارای سوابق سیاسی نیز هست ، وی در سال ۸۸ به دفاع از فتنه گران پرداخت و در ویدئویی که از وب سایت ظهور۱۲ منتشر شد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شدیدا حمله کرد . (لینک)

پیشتر هم مسئول دفتر وی و مدیرمسئول شبکه جهانی امام حسین و سید حسین شیرازی و محمد حنافروش (از آخونده های مرید صادق شیرازی) بازداشت و یا دادگاهی شده بودند .

(برپایی مراسم قمه زنی در بیت وی در قم،قرمزی کف زمین دلیل جاری شدن خون افراد است)

درباره مسئله قمه زنی هم که تقریبا اکثر مراجع اعلم شیعه این کار را شنیع دانسته اند ، چندی قبل ایت الله خامنه ای در استفتائی با این مضمون که ” آیا قمه زدن بطور مخفى حلال است یا اینکه فتواى شریف حضرت عالى عمومیت دارد؟ ” پاسخ دادند که قمه زنى علاوه بر اینکه از نظر عرفى از مظاهر حزن و اندوه محسوب نمى‏شود و سابقه‏اى در عصر ائمه «علیهم السلام» و زمانهاى بعد از آن ندارد و تأییدى هم به شکل خاص یا عام از معصوم «علیه السلام» در مورد آن نرسیده است، در زمان حاضر موجب وهن و بدنام شدن مذهب مى‏شود بنابراین در هیچ حالتى جایز نیست. (فتوای سایر مراجع را از اینجا بخوانید)

از طرفی ویدئویی ببینید از حاج اقا دانشمند که در شبکه امام حسین (متعلق به صادق شیرازی) با چه لحنی چه مسائلی را مطرح میکند ! ویدئویی که شاید کمتر دیده شده باشد (حتما تا اخر مشاهده کنید)

( برای دانلود بر روی تصویر کلیک کنید )

امیدواریم روزی برسد که این افراد دست از تفرقه بردارند و هزینه سنگین آن را که شیعیان ساکن برخی نقاط دنیا بخاطر افراطی گری این افراد باید تحمل کنند و تهدید به ترور شوند را به گردن بگیرند !

البته این مساله در طول تاریخ همواره مورد توجه علمای شیعه بوده تا جایی که حتی در دوران مشروطه نیز مراجع تقلید شیعه بیانیه‌ای جهت حفظ وحدت اسلامی صادر کردند و نوشتند «چون دیدیم که اختلاف فرقه‌های پنج‌گانه مسلمین (اختلافاتی که مربوط به اصول دیانت نیست) موجب انحطاط دول اسلام و استیلای خارجیان شده‌است، به جهت حفظ کلمه جامع دینیه و دفاع از شریعت محمدیه، فتاوای مجتهدین عظام، که روسای شیعه جعفریه هستند، و مجتهدین اهل سنت، اتفاق نموده بر وجوب تمسک به حبل اسلام… و اتفاق شد بر وجوب اتحاد تمام مسلمین در حفظ بیضه اسلام و نگهداری جمع مملکتهای اسلامی از تشبهات دول بیگانه و حمله‌های سلطنتهای صلیبیه، متحد شد رای جمیعا برای حفظ حوزه اسلامیه بر این که تمام قوت و نفوذ خود را براین خصوص مبذول داریم و از هیچ گونه اقدامی که مقتضی است فروگذار نکنیم… چنانچه حق تعالی فرموده اشدّاء علی الکفار رحماء بینهم و متذکر می سازیم عامه مسلمانان را به برادری که خداوند بین تمام مومنین بست و اعلان می کنیم وجوب اجتناب از چیزهایی که موجب نفاق و شقاق است…» آیت‌الله نورالله نجفی اصفهانی، آخوند خراسانی، سید اسماعیل صدر، شیخ‌الشریعه اصفهانی و شیخ عبدالله مازندرانی از امضا کنندگان این بیانیه بودند.

 

منبع پست: ظهور12

 

Bookmark and Share