سربازان جبهه مقاومت

همیشه این عکس و دوست داشتم ... انگار سرشار از صلابت و مردانگیه ...

و نمونه ی نسلی ست که شاید سالها طول بکشه تا همانند اونها در این سرزمین دوباره بیاد...

نسلی رها از تمامی قیدها و وابستگیها و لبریز از عشق وشور و تعهد...

خدایا توفیق یاری دین ات را چون نیکان ما به ما نیز عطا کن ...

 

من به این سایه ی سنگین تو عادت دارم
محضر غصه ات ای دوست ارادت دارم

سهم من از تو فقط کوله ی دردی بر دوش
یک دلِ پُر زِ تَرَک ، یک خَمِ قامت دارم

به وصال تو رسیدن شده اندیشه ی من
آرزوییست که من تا به قیامت دارم

بی گمان دیدن تو همچو سراب است ولی
به همین عکس به قابِ تو قناعت دارم

بی تو با خاطره هایت کنم این شیدایی
بی تو با خاطره عمریست رفاقت دارم

روی خود را بگرفتی ز من اما چندیست
دیدنت را همه شب خواب ، سعادت دارم.
(کمال جعفری امامزاده)

 

خدایا اسلام و اسلامیان را قوّت و قدرت عنایت بفرما

پیروزی رزمندگان مقاومت 3صلوات بر محمدوآل محمد

 

Bookmark and Share