وصیت نامه بسیجی شهید کرم مغدانی

نام پدر: علی     |     نام مادر: مریم
محل تولد: آبکش     |     تاریخ تولد: 1333/06/02
تحصیلات: پنجم ابتدایی     |     وضعیت اشتغال: کارمند نهضت سوادآموزی
محل شهادت: فاو(خور عبدالله)     |     تاریخ شهادت: 1365/02/12
مسئولیت هنگام شهادت: راننده گردان    |     محل دفن: گلزار شهدای آبکش

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله، در هم کوبنده ستمگران و ظالمان
الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت، پیامبر گرامی (ص) و با درود و سلام بر امام امت، خمینی بت شکن و با سلام و درود بی پایان بر شهیدان صدر اسلام و با سلام بر رزمندگان اسلام، اینجانب کرم مغدانی هم اکنون که عازم جبهه حق علیه باطل هستم، وصیتنامه خود را شروع می کنم.
هم اکنون برادران موقعی است که دیگر هر کدام از انسان ها که قدرت و توان دارند باید به جبهه بروند، زیرا موقع حساسی است. اسلام در وهله حساسی قرار گرفته است. الان موقعی است که تمام برادران باید جبهه را گرم نگه دارند، زیرا اگر خدای ناخواسته اسلام شکست خورد دیگر برای همیشه شکست خورده است. هم اکنون عازم جبهه می شوم تا دین خود را نسبت به اسلام و امام عصر ادا کرده باشم، زیرا امام، دیگر موضوع را برای ما روشن کرده و اتمام حجت کرده است. دیگر وصیتم این است که مردم پشت جبهه ها را گرم نگه دارند و همیشه در صحنه باشند و نگذارند منافقین از خدا بی خبر لطمه ای به این انقلاب وارد کنند و امام را اذیت کنند.

وصیتم به خانواده ام این است که در مرگ من ناراحت نباشند و فقط امام را دعا کنند و همیشه از خدا پیروزی اسلام را خواهان باشند.

والسلام
به امید پیروزی لشکر اسلام بر ابلیس کفر
و من الله توفیق

سرباز کوچک اسلام، کرم مغدانی 17/01/1365

(این آخرین وصیتنامه شهید است. از شهید؛ وصیتنامه دیگری نیز موجود است که به سبب تکراری بودن بیشتر موضوعات از آوردن آن صرف نظر کردیم.)

برگرفته از: کتاب به دریا پیوستگان - اثری از استاد مجید عابدی - ص230 و 231