ثبت نام اعتکاف در بوشهر

خدایا کمکم کن. ماه هاست که کمتر سوی تو آمده ام. بیشتر وقتم صرف دیگران شده. خدایا عفوم کن. از علم و دانش، کار و کوشش، دنیا و مافیها، معلم و مدرسه، زمین و آسمان، والبته دوستان؛ خسته و سیر شده ام.
خدایا خوش دارم مدتی در گوشه ی خلوتی فقط با تو بگذرانم...
- شهید دکتر مصطفی چمران

رجب، ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است؛ ماه توسل، خشوع، ذکر، توبه، خودسازی و پرداختن به زنگارهای دل و زدودن سیاهیها و تلخیها از جان است. دعای ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، همه وسیله‌ای است برای این ‌که ما بتوانیم دل و جان خود را صفا و طراوتی ببخشیم؛ سیاهیها، تاریکیها و گرفتاریها را از خود دور کنیم و خودمان را روشن سازیم. این فرصت بزرگی است برای ما؛ به‌خصوص برای کسانی که توفیق پیدا میکنند در این ایام اعتکاف کنند. "بیانات امام خامنه ای مدظله العالی در خطبه های نماز جمعه - 13840528"

به گزارش وبگاه هیأت رهروان حجت (عج) بردخون مراسم معنوی اعتکاف که در بردخون سابقه ای حداقل 15 ساله دارد امسال نیز از چند هفته قبل با استقبال و حضور معتکفین اعم از برادر و خواهر در مساجد بانیان این مراسم شروع به ثبت نام نموده اند که در ادامه پوستر اطلاع رسانی ثبت نام اعتکاف برادران و خواهران در شهر بردخون تقدیم نگاه پرمهر همراهان و مخاطبان همیشگی هیأت می گردد.

با توجه به اعلام ستاد برگزاری اعتکاف در شهر بردخون اعتکاف برادران در مسجد جامع شهر بردخون و با سحر روز 29 اسفند 1397 (13 رجب 1440) آغاز  و با افطار روز 2 فروردین 1398 (15 رجب 1440) به پایان خواهد رسید؛ که مهلت ثبت نام برای برادران حداکثر تا دوشنبه 27 اسفند 1397 خواهد بود که علاقمندان جهت ثبت نام میتوانند با شماره تماس 09179712033 تماس بگیرند.

ثبت نام اعتکاف برادران در بوشهرهمچنین با توجه به اعلام ستاد برگزاری اعتکاف در شهر بردخون اعتکاف خواهران در مسجد ابالفضل العباس (ع) شهر بردخون برگزار خواهد شد که با سحر روز 29 اسفند 1397 (13 رجب 1440) آغاز و با افطار روز 2 فروردین 1398 (15 رجب 1440) به پایان خواهد رسید؛ مهلت ثبت نام برای خواهران حداکثر تا دوشنبه 27 اسفند 1397 خواهد بود که علاقمندان جهت ثبت نام میتوانند به حسینیه حضرت زین العابدین (ع) بردخون مراجعه نمایند.

ثبت نام اعتکاف خواهران در بوشهر

« اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم،  التماس دعا »

____________
مطالب مرتبط:
- ثبت نام اعتکاف در بردخون (شرایط و جزئیات)
- دانلود اوقات شرعی بخش بردخون در رمضان 1397 [JPG]
- ویژه ماه رمضان | تقویم اذان گو بادصبا
- مسابقات پینگ پنگ جام رمضان در شهر بردخون برگزار شد
- 4 روایت کوتاه در مورد بخشش خداوند در ماه رمضان