حمله شبکه صادق شیرازی به ظهور12

 

چند صباحی است که پایگاه ظهور۱۲ منتقد جریانی است که با رهبری صادق شیرازی، سعی در تخریب اسلام و تشیع دارد.

 

به گزارش هیئت رهروان حجت (عج) به نقل از ظهور۱۲ ، جریانی که یکی از بسترهای رشدش را از طریق هیات­های مذهبی دنبال می­ کند. این جریان غیرمعقول که بدون نگاه به مکان و زمان و بدون توجه به مسائل جاری در جهان اسلام، به اشاعه بدعت­هایی میپردازد که نتیجه آن جز کشتار شیعیان بی­گناه نیست.

 

شبکه‌های ماهواره­ای متعدد، امپراتوری اینترنتی و مراکز وسیع آموزشی در کشورهای مختلف اسلامی، تنها ثمره بخشی از حمایت‌های مادی و توزیع پول‌های کلان این جریان است. این در حالی است که کشورهای اروپایی شبکه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران را می‌بندند و شبکه المنار حزب­الله در بسیاری از ماهواره‌ها توقیف شده و اجازه پخش ندارد.

این جریان باوجود اینکه ادعای حمایت و دستگیری از تمام شیعیان و محبان اهل بیت را دارد، اما در ماجرای سوریه کوچک­ترین اظهارنظری نکرده است. حتی زمانی­که دشمن در صدد تخریب مرقد مطهر حضرت زینب(س) بود هیچ عکس ­العملی از این فرقه نشان داده نشد. نکته جالب ماجرا جایی است که تنها جریان مسلمانی که بعد از تکفیری‌ها علیه سید حسن نصر الله در لبنان فعالیت می‌کند، این جریان است.

راهکار این فرقه در جذب هیئات مذهبی تاکید بر هیات غیرسیاسی است. دلیلی که این جریان بر این مساله اقامه می کند فرار مردم عادی از هیئات با بیان مسائل سیاسی است. ولی این فرقه در اصل، به دنبال ایجاد شکاف بین هیات­ ها و نظام اسلامی هستند و از همین راه هر از گاهی جلساتی را از طریق نمایندگان خود با مسئولین هیات های سطح کشور برگزار میکند .

ویدئویی که در ادامه مشاهده میکنید مربوط میشود به یکی از برنامه های شبکه جهانی امام حسین که در ان مجری ناشناس این برنامه توهین های شدید اللحنی را علیه نظام و رهبر انقلاب روا میدارد .

 این مجری در خلال صحبت های خود با حمله به جایگاه مقام معظم رهبری در بین شیعیان دنیا وی را فردی عادی و مردم کشورمان را افرادی متوهم خطاب میکند .

 

شهید شدن مظلومانه محمد الدوره و فرزندش

وی در ادامه با حمله به ماجرای فیلم معروف محمد الدوره و فرزندش که در آن فیلم یک پسربچه در سپتامبر سال ۲۰۰۰ در غزه و هنگامی که به همراه پدرش پشت یک بشکه پناه گرفته‌بود، به ضرب گلوله اسرائیلی‌ها کشته میشود ، از دفاع نظام مقدس جمهوری اسلامی از انتفاضه و مردم مظلوم فلسطین به شدت انتقاد میکند .

مجری این شبکه در ادامه با بیان جملاتی عجیب درباره یکی از فرزندان این مرجع ، صادق شیرازی را فردی باهوش و مدیر که در حال اداره دنیا است خطاب میکند !

مجری معلوم الحال این برنامه در ادامه شروع به حملات تندی علیه سایت ظهور۱۲ میکند و این پایگاه را متهم به دریافت پول در قبال انتشار اینگونه مطالب و همکاری با دست های پنهان!! مورد خطاب قرار میدهد .

در ادامه میتوانید کلیپ مباحث مطرح شده در بالا را مشاهده کنید.

 

لینک ویدئو در آپارات ( +آپارات ) / دانلود ویدئو: ( +دانلود یا ظهور12 )

 

پی نوشت : این پایگاه از بهار سال ۸۹ تاکنون که کار خود را آغاز کرده است از هیچ یک از نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی داخل و خارج کشور حتی به اندازه یک ریال دریافتی نداشته است و تمام هزینه های ان به صورت شخصی پرداخت میشود .

مطالبی هم که بر علیه جریان افراطی صادق شیرازی که به ندای ” تفرقه بی انداز و حکومت کن ” لبیک گفته اند منتشر میشود صرفا از سر خیرخواهی و در راستای فرمایشات بزرگان دینی و رهبر معظم انقلاب که بارها درباره این مسئله خطرناک هشدار داده اند بوده است .

امام خمینی (ره) در لزوم توجه بیشتر روحانیت به مسائل شرعی و سیاسی و هشدار نسبت به خطرات این قشر در صورت انحراف می‌فرمایند:«آن قدر که اسلام از این مقدسین روحانی‌نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگر نخورده است». ایشان در بیان ضرر وجود حتی یک روحانی که در خط اسلام آمریکایی باشد می‌فرمایند: «خدای متعال می‌داند که من نسبت به آخوندهای فاسد آنقدر شدید هستم که نسبت به سایر مردم نیستم. ساواکی پیش من محترم تر از آخوند فاسد است.»

این هشدار را پس از مدت ها سکوت خطاب به مدیران آپارات میدهیم که متوجه نفود کاربران این جریان در این سایت باشند و اجازه انتشار کلیپ های توهین امیز توسط این افراد را سلب کنند .

ناگفته نماند که متاسفانه این شبکه که فعالیت های ضد نظام وی برای همه اثبات شده است کانال رسمی در آپارات دارد که به صورت آزادانه در آن در حال فعالیت میباشند .

صادق شیرازی در شبکه امام حسین ع

 

شما عزیزان میتوانید افشاگری های گذشته درباره این جریان را در لینک های زیر مطالعه و مشاهده کنید :

حمله سید صادق شیرازی (آیت الله) به نظام مقدس جمهوری اسلامی + فیلم

فحاشی برادر صادق شیرازی نسبت به ساحت رهبر انقلاب/فیلم

شبکه های زنجیره ای سید صادق شیرازی را دریابید

شناخت کامل جریانی افراطی به نام شیرازی ها !

یاسر الحبیب (آخوند لندن نشین) و ارتباطش با خاندان شیرازی ها

عاشورا از نگاه سید صادق شیرازی + عکس

 

 

به نقل از : پایگاه اینترنتی ظهور12 (zohur12.ir)

 

Bookmark and Share