#من عاشق پیامبرم محمدم (ص)
در پی اهانت وقیحانه مجله فرانسوی به پیامبر اکرم حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم،

پیشنهاد و درخواست می کنیم متن زیر و هشتگ ها را بازنشر بدهید:


I love Mohammad "P.B.U.H"
I hate terrorism.
I condemn insulting the holy prophets.

 

من عاشق پیامبرم محمدم
از تروریسم متنفرم
توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم

#negarestan #negarkhaneh_ammarha #IloveMuhammad "P.B.U.H" #Ihateterrorism #Icondemninsultingtheholyprophets
 
muhammad #jesuischarlie #charlieHebdo#paris ilovemykindprophet #stopinsultingholyprophets#

#نگارستان #نگارخانه_عمارها #اسلام #مهربانی #آئین_محبت #دین_مهربانی #من_از_تروریسم_متنفرم #اهانت_به_انبیاء_الهی_را_محکوم_میکنم #توهین_به_پیامبران_ممنوع #من_عاشق_رحمة_للعالمینم
#پیامبر_مهربانم
#أنا_أحب_محمد #توقفوا_الاهانة_علی_الانبیاء
#من_نسبت_به_پیامبرم_بی_تفاوت_نیستم_
#جانم_فدای_محمد_رسول_الله_و_اهل_بیتش_و_مرگ_و_لعنت_خدا_و_خلق_خدا_بر_شارلی_
#من_عاشق_محمدم

 

منبع: instagram.com/negarestan