امروز 4تیرماه و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته بار دیگر مردم ولایتمدار و روزه‌دار بردخونی هم‌صدا با تمام حامیان جهانی فلسطین بمناسبت روز جهانی قدس در حمایت از آرمان آزادسازی قدس شریف با فریاد هایی رساتر از همیشه شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و آل سعود را از دیار سردار شهید یوسف بردستانی سر دادند.

به گزارش وبگاه هیئت رهروان حجت (عج) بردخون، راهپیمایی روز جهانی قدس در بردخون امروز بعد از اقامه نماز جمعه عبادی سیاسی از مصلی تا گلزار مطهر شهدای گمنام شهر به توفیق الهی انجام شد.

در شهر بردخون راهپیمایی از مقابل مصلی نمازجمعه شهر در خیابان امام خمینی(ره) با حضور خیل عظیم روزه‌داران آغاز و تا گلزار مطهر شهدای گمنام شهر ادامه داشت.
راهپیمایی روز قدس در شهر بردخون
مردم روزه‌دار بردخون با فریادهای مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بر نابودی رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی تأکید کردند.

امروز در حالی که بردخون هوای به‌شدت گرمی داشت اما مردم روزه‌دار با تبعیت از فرامین رهبر خود به میدان آمدند تا بار دیگر وفاداری خود را اسلام به انقلاب ثابت کرده و نشان دهند که تا نابودی رژیم صهیونیستی و تشکیل حکومت منتخب مردم فلسطین از پای نخواهند نشست.

بر اساس این گزارش، قطعنامه راهپیایی روز جهانی قدس توسط برادر بسیجی حیدر شهری قرائت گردید.
انتهای پیام/