سلبریتی کیه؟؟؟


کسیه که چون چند صد هزار نفر به طور مجازی فالووش کردن تا عکس های خصوصی و لباس و هرچیز دیگه شو ببینن با خودش خیال میکنه این تعداد آدم واقعا همگی اونو حمایت میکنن و قبولش دارن!

سلبریتی کسیه که از تمام فضایل و مکارم دنیا فقط تو یه زمینه خاص مثل شوتبال، بازیگری، مطربی و... نیمچه حرفی برای گفتن داره و تو سایر زمینه ها از متوسط جامعه پایین تره!

کسیه که بخاطر همین نیمچه فضیلت تک بعدیش کلی پول به جیب زده و خروار خروار خرج بیهوده میکنه و از طرفی هم از فقر موجود در جامعه میناله!

سلبریتی ها بهترین ابزار و آلات دست سیاستمداران هستند! خصوصا طبقه ثروتمند و مافیایی حاکم دنیا که از این جماعت به عنوان عروسک های خیمه شب بازی برای خوابوندن عوام استفاده میکنن!

سلبریتی ها اکثرا پوسته ای عوام فریب و خوش آب و رنگ دارند ولی درونی با انواع بیماری های روحی و کمبود های عاطفی!

زندگی سلبریتی ها همیشه از دور رویایی بوده و نقش آرزوهای دست نیافتنی برای جوانان و حتی بزرگترها رو  داشتن ، ولی وقتی روشون زوم میشه کیفیتشون میاد پایین و ابدا چیزی نیست که کسی بخواد تا آخر عمرش به اون سبک زندگی کنه!

سلبریتی ها کسایین که تشنگی بیمار گونه ای برای بیشتر دیده شدن و حاضرن به هر عمل و رفتار و گفتار و پوششی دست بزنن که شاید بیشتر دیده بشن و تعداد دنبال کنندگانشون بیشتر بشه!

سلبریتی ها
از عمل دماغ و تزریق ژل به لب و گونه و فلان جا گرفته تا؛
بغل کردن یه سگ عجیب الخلقه و پوشیدن لباس های نامتعارف و هر کار دیگه ای!

به طور عام سلبریتی ها وقتی برای مطالعه و افزودن به اطلاعات و تحلیلشون ندارن مگه  اطلاعاتی که طبقه ثروتمند و مافیای قدرت بهشون میده تا شیپور چی و بوق رسانه ای این طبقه باشن بدون اینکه حتی خودشون بدونن!

تو ایران یا هر کشور دیگه ای معمولا طیف عمده سلبریتی هاش چه بازیگر چه خواننده چه شوتبالیست،معمولا طرفدار و دنباله روی مافیای ثروت و قدرتن و این به شما معیاری کاربردی میده برای تشخیص!

سلبریتی ها معمولا فعالیت های اجتماعی و فرهنگی خاصی رو پیگیری میکنن که اگه دنبالش برین در اکثر موارد به هسته ای سیاسی و گاها فراملی میرسین که کارشون جذب سلبریتی ها و تامینشون برای به راه انداختن این فعالیت های اکثرا هنجار شکن ولی در راستای منافع قدرت های بزرگه!

پ.ن؛
وقتی اکثریت سلبریتی ها مشغول سینه زدن برای یک سمتن و از کسی حمایت میکنن کلا اون سمت و اون شخص رو ببوسید بذارید کنار!

وَمَا مَنَعَ النَّاسَ أَنْ یُؤْمِنُوا إِذْ جَاءَهُمُ الْهُدَى وَیَسْتَغْفِرُوا رَبَّهُمْ إِلَّا أَنْ تَأْتِیَهُمْ سُنَّةُ الْأَوَّلِینَ أَوْ یَأْتِیَهُمُ الْعَذَابُ قُبُلًا ﴿۵۵﴾

_____________________
[با تشکر از #معین_ثائر عزیز]