دولت هتاکیمن امروز دوباره برای نفاق و داعش آمده ام!! برای هتاکی بیشتر در این سرزمین و شکاف های گسترده تر در ایران آمده ام، آمده ام برای پسرفت بیشتر!!!

با خبر شدیم جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم فرموده اند:  "امیرالمومنین مبنای ولایت و حکومت را نظر مردم و انتخاب مردم می‌داند. گفت هرکسی که شماها او را برگزینید من هم اطاعت می‌کنم" ای کاش حضرت زهرا (س) به اندازه رئیس جمهور محترم با عقاید و اندیشه های امام علی (ع) آشنا بودند و بی خود در مقابل کسانی که آمده بودند علی را با دستان بسته برای بیعت با جناب ابوبکر ببرند مقاومت نمی کردند و جان شریفشان را در مقابل انتخاب مردم و شورای سقیفه قرار نمی دادند! 🔸افسوس که امام حسین (ع) و یارانش هم به اندازه جناب روحانی با منظومه فکری امیر المومنین (ع) آشنا نیستند و اِلا نه عاشورایی برپا میشد و نه کربلایی و نه آن همه خونریزی !!! 🔹 خوب که نگاه میکنم العیاذ بالله خود خدا هم به اندازه ایشان آگاه به مسائل نیستند و اِلا قرآن را پر از فراز های زیر نمی کردند... أَکْثَرُهُمْ_لا_یُؤْمِنُون ( اکثرشان ایمان نمی آورند) - أَکْثَرُهُمُ_الْفاسِقُون ( اکثرشان فاسقند ) - أَکْثَرُهُمْ_لا_یَعْقِلُون ( اکثرشان عقل ندارند) - أَکْثَرَهُمْ_لا_یَعْلَمُون ( اکثرشان علم ندارند) َّ- أَکْثَرَهُمْ_یَجْهَلُون ( اکثرشان جاهلند) َ- أَکْثَرُهُمُ_الْکافِرُون ( اکثرشان کافرند) َ- أَکْثَرُهُمْ_لِلْحَقِّ_کارِهُون ( اکثرشان نسبت به پذیرش حق کراهت دارند) َ- أَکْثَرُهُمْ_کاذِبُون ( اکثرشان دروغ گویند) - أَکْثَرَهُمْ_لا_یَشْکُرُون ( اکثرشان شاکر نیستند) - أَکْثَرُهُمْ_مُشْرِکینَ ( اکثرشان مشرک هستند) َ- أَکْثَرُهُمْ_فَهُمْ_لا_یَسْمَعُون ( اکثرشان گوششان بدهکار نیست)

آقای دکتر !!! همان فرمایشاتتان راجع به "مذاکرات امام علی (ع) و زبیر" و "مذاکرات امام حسین (ع) و عمربن سعد " و " صلح امام حسن (ع) " که این آخری را همین چند روز پیش افاضه فرموده بودید برای هفت پشت ما و هزار و دویست سال فقاهت شیعی بس است. در مظلومیت علی ابن ابی طالب (ع) همین بس که رئیس جمهور تنها حکومت شیعی جهان این سخنان را بگوید!

_____________
مطالب مرتبط:
- در کنار همیم با کاشفان عورت!!!
- دولت هتاک روحانی 4سال دیگر هتاکی خواهد کرد!
- تندرو و افراطی ها را بیشتر بشناسید
- فرهنگ پارتی بازی (فامیل بازی)
- وضعیت زندگی قبل و بعد از انقلاب اسلامی